Daily routine in Albanian.

 



Here are some Albanian phrases for the activities you mentioned:


Waking up:

- Mirëmëngjes! (Good morning!)

- Kthehu te realiteti! (Return to reality!)

- Ç'mirë që u zgjove! (How nice that you woke up!)

- Në fund u ngrite! (You finally got up!)

- Po fillon një ditë e re! (A new day is beginning!)

- Kthehu në jetën reale! (Return to real life!)

- Hapi sytë dhe shiko dritën e diellit! (Open your eyes and see the sunlight!)

- Ngritja herët jep shumë kohë për të bërë gjërat! (Waking up early gives a lot of time to do things!)

 

- Gjumë të embël! (Sweet dreams!)


Washing:

- Unë po laj fytyrën. (I am washing my face.)

- Po marr një dush. (I am taking a shower.)

- Po laj dhëmbët. (I am brushing my teeth.)


Shaving:

- Unë po bëj barbën. (I am shaving.)

- Unë po rregulloj fytyrën. (I am grooming my face.)


Eating:

- Unë po ha mëngjesin. (I am having breakfast.)

- Faleminderit për kafe dhe mëngjesin! (Thank you for the coffee and breakfast!)

- Po ha një send të shpejtë sot. (I am having a quick bite today.)


Getting out of home:

- Po dal nga shtëpia. (I am leaving the house.)

- Mirupafshim! (Goodbye!)

- Shihemi më vonë! (See you later!)


Going to work:

- Po shkoj në punë. (I am going to work.)

- Mirë se vini në punë! (Welcome to work!)

- Shpresoj të kemi një ditë të mirë sot. (I hope we have a good day today.)

 

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post