Daily activities (Albanian podcast)




Dita ime fillon herët në mëngjes. Mërzitem dhe ngrihem nga krevati. Pastaj, unë pastroj dhomën dhe marr një dush. Mbetem në banjë për rreth një orë për të bërë higjienën e mëngjesit. 

My day starts early in the morning. I get bored and get out of bed. Then, I clean the room and take a shower. I stay in the bathroom for about an hour to do morning hygiene.



Pas dushit, unë bëj mëngjesin. Zakonisht, unë ha vezë të ziera dhe bukë të prera në copa me djathë. Kur kam kohë, unë preferoj të bëj qumësht me çaj siç bëjnë shumë njerëz në Shqipëri.

After the shower, I make breakfast. Usually, I eat boiled eggs and sliced bread with cheese. When I have time, I prefer to make milk with tea as many people in Albania do.



Pastaj, unë iku ne punë në orarin e mundshëm të punës time. Kur mbaroj punën, unë kthehem në shtëpi dhe shkoj në palestër për të bërë ushtrime. Më pas, unë provoj të gjitha aktivitetet që më pëlqejnë në kohën e lire si leximi, dëgjimi i këngëve ose ndjekja e filmit.

Then, I go to work at my possible work hours. When I finish work, I come back home and go to the gym to do exercises. Then, I try all the activities that I like in my spare time such as reading, listening to music, or watching a movie.


Back to Albanian core phrases.

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post