Random Albanian phrases




diçka
anything


kërkoj
To ask,to look for



Kërkoj punë në Greqi.
I'm looking for work in Greece.



Kemi mbetur
We remained.



Hape!
Open!


Shumë punë
Too much work



Tjetër ditë
Another day 



Jam i lodhur.
I'm tired. (male speaking)

Nuk jam mirë.
I'm not good.


Ky është?
Is it him?

jashtë
Get out!

shpejt!
Quickly 

Nuk e di degjoj
I don't know how to listen (to this).

përse,pse
why 

dyqind
two hundred

shumë
too much

eja ne shtëpinë time
come to my house

a punon natën?
Are you working at night?

Sa kushton?
how much is it?

sa do?
how much do you want?

unazë
ring

deri ne çfarë ore je duke punuar?
until what time are you working?

Po punon nesër? 
Are you working tomorrow?

natën
at night
Gjatë natës; kund. ditën. Sonte natën. Natën tonë. Udhëtuan natën. Punon natën.

me makinë
by car

makina u përplas
the car crashed

Kur do te vish në shtëpinë time?
When will you come to my house?

loqe
testicles,penis

plot
Full of

Erdhe prapë
You came back.

Pse erdhe prapë
Why did you come back?

harroj
Forget

Gjithmonë
Always

Sipas
According

Sipas jush
According to you

Liri a vdekje
Liberty or death

zgjidh këpucët
Untie the shoes

Mora vesh?
Did you get that?

Shiko!
Look!

Në këtë mënyrë.
In this way.

Gonzhë
Bud

Dikë
Someone
Post a Comment (0)
Previous Post Next Post